팝송

Lamplight / Bee Gees

설악산 2018. 7. 14. 17:56
728x90





Lamplight / Bee Gees


Then I may end
She had things to buy
I close my eyes
Yet I don't know why
I gave her money said she knew someone
And she said she won't be long


그럼 끝낼 수 있겠네요
그녀는 살 것이 있었다
나는 눈을 감는다
하지만 왜 그런지 모르겠어
나는 그녀에게 돈을 주었다

그녀가 누군가를 알고 있다고
그리고 그녀는 오래 걸리지

않을 것이라고 말했다


Lamplight keep on burning 
while this heart of mine is yearning
Lamplight keep on burning

Till this love of yours is mine


램프는 계속 탄다
내 마음이 갈망하는 동안
램프는 계속 탄다

당신의 이 사랑이 내 것이 될 때까지

I sat alone with my thoughts and laughed
Then saw your face in an old photograph
I didn't think that I could live without you 
but what am I to do
Lamplight keep on burning 

while this heart of mine is yearning
Lamplight keep on burning

Till this love of yours is mine


나는 혼자 생각하고 웃었다
그리고 나서 오래 된 사진에서

당신의 얼굴을 보았다
당신 없이는 살 수 없을 거라 생각했어요
하지만 내가 뭘 해야 하지
램프는 계속 탄다
내 마음이 갈망하는 동안
램프는 계속 탄다 
당신의 이 사랑이 내 것이 될 때까지


Come home again dear 
I have waited year after year
Under the lamp in our old avenue
If all in the world that's laughing
why should it make us cry

집에 다시 와요
나는 매년 기다려 왔다
우리의 옛 길의 등불 밑에
세상의 모든 사람들이 웃고 있다면
왜 그것이 우리를 울게 만들까


 



'팝송' 카테고리의 다른 글

Evergreen / Susan Jacks  (0) 2018.07.15
Without You / Mariah Carey  (0) 2018.07.14
Saved by the bell / Bee Gees  (0) 2018.07.14
Sweet Dreams / Eurythmics  (0) 2018.07.14
You Will Always On My Mind / Chris De Burgh   (0) 2018.07.14