팝송

Saved by the bell / Bee Gees

설악산 2018. 7. 14. 17:14
728x90


 


 

Saved by the bell / Bee Gees

 

I cried for you I cried for you
I cried for two I lied for you


나는 당신을 위해 울었습니다

나는 우리 둘을 위해 울었습니다

나는 당신을 위해 거짓말을 했습니다


Saved by the bell on your own carousel
Now who can tell if you'll love that man as well
Now I'll walk down our great lane


나는 당신의 회전목마에 달린 종으로 구원됐습니다

당신이 그 남자를 사랑한다고 해도

나는 우리의 위대한 좁은 길을 갈 것입니다


I died for you I died for two
I'll live for you I'll give to you

 

나는 당신을 위해 죽겠습니다

나는 당신을 위해 살겠습니다

      그리고 내 인생을 당신께 드리겠습니다

 

Saved by the bell on your own carousel
Now who can tell if you'll love that man as well
Now I'll walk down our great lane
Now I'll walk down our great lane
Now I'll walk down our great lane

 

나는 당신의 회전목마에 달린 종으로 구원됐습니다

당신이 그 남자를 사랑한다고 해도

나는 우리의 위대한 좁은 길을 갈 것입니다


 

 

 


 

 

 


'팝송' 카테고리의 다른 글

Without You / Mariah Carey  (0) 2018.07.14
Lamplight / Bee Gees  (0) 2018.07.14
Sweet Dreams / Eurythmics  (0) 2018.07.14
You Will Always On My Mind / Chris De Burgh   (0) 2018.07.14
Here Is Your Paradise / Chris De Burgh  (0) 2018.07.14