팝송

Forever / Kenny Loggins

설악산 2018. 7. 23. 10:15
728x90

 

 



 

Forever / Kenny Loggins

 

Now while we're here alone
And all is said and done
Now I can let you know
Because of all you've shown
I've grown enough to tell you
You'll always be inside of me


 

지금 우리는 여기에 모두 혼자있고
모두가 말하고 행동해요
지금 당신이 알수있도록 할 수 있습니다
당신이 보여주는 모든것 때문에
나는 당신에게 말할 정도로 성장했습니다
당신은 항상 내 안에 있을거야

How many roads have gone by
So many words left unspoken
I needed to be by your side
If only to hold you

 

얼마나 많은 도로나고
얼마나 많은 하지못한 말이 남았나요
나는 당신의 옆에 있을 필요가 있어요
당신이 날를 잡는다면


Forever in my heart
Forever, we will be
And even when I'm gone
You'll be here in me
Forever

 

영원히 내 마음에
영원히 우리는 할 것이다
그리고 내가 떠날지라도
당신은 내안에 있을 거야
영원히


Once, I dreamed that you were gone
I cried out trying to find you
I begged the dream to fade away
And please awaken me

 

한때 나는 당신이 사라졌다 꿈을 꾸었다
나는 당신 찾기 위해 노력하고 울부짖었어
나는 꿈에서 깨어나기를 빌었어
그리고 나를 깨워줘요



But night took a hold of my heart
And left me with no one to follow
The love that I lost to the dark
I'll always remember


그러나 내 마음을 묶어 버렸어
그리고 아무도없이 나는 남겨졌어
나는 어둠속에 잃어버린 사랑 
나는 항상 기억할것이다


Forever in my heart
Forever here you'll be
Know that when I'm gone
You'll be near to me
Forever in my life

 

영원히 내 마음에
영원히 당신은 여기있을거야
내가 떠나더라도
당신는 내곁에 항상 있을거야
영원히 내 인생에서


Always thought I'd be
I'd be yours
Forever

 

항상 내가 생각하듯이
나는 너의
영원히

 

 

 

 

 

 

'팝송' 카테고리의 다른 글

Drive / The Cars  (0) 2018.07.23
You needed me / Tammy Wynette  (0) 2018.07.23
Knowing Me Knowing You / ABBA  (0) 2018.07.23
Chiquitita / ABBA  (0) 2018.07.23
Summer Of '69 / Bryan Adams  (0) 2018.07.22