통기타보컬

I Went To Your Wedding / Patti Page

설악산 2018. 6. 25. 11:28
728x90


 


 

 

I Went To Your Wedding / Patti Page

 

I went to your wedding
Although I was dreading
The thought of losing you
The organ was playing
My poor heart kept saying
My dreams my dreams
Are through

 

난 당신 결혼식에 갔지요
당신을 떠나보내야 한다는
생각을 하면서 말이지요
오르간이 연주되고 있었어요
나의 빈 마음은 당신을 꿈꾸며
당신을 꿈꾸며
그러나 모든 것은 끝났어요

You came down the aisle
Wearing a smile
A vision of loveliness
I uttered a sigh
And then whispered goodbye
Goodbye to my happiness

당신은 결혼식을 올리고
미소를 지으며 내려왔지요
당신의 아름다운 모습을 보며
난 한숨을 지며 안녕이라고 속삭였지요
안녕이라고 나의 사랑아

Your mother was crying
Your father was crying
And I was crying too
The teardrops were falling
Because we were losing you

당신의 엄마가 울었고
당신의 아빠가 울었어요
그리고 나 역시 울었고
눈물이 떨어지네요
왜냐구요
당신이 내 곁을 떠났으니까

You came down the aisle
Wearing a smile
A vision of loveliness
I uttered a sigh
And then whispered goodbye
Goodbye to my happiness

당신은 결혼식을 올리고
미소를 지으며 내려왔지요
당신의 아름다운 모습을 보며
난 한숨을 지며 안녕이라고 속삭였지요
안녕이라고, 나의 사랑아

Oh your mother was crying
Your father was crying
And I was crying, too
The teardrops were falling
Because we were losing you

당신의 엄마가 울었고
당신의 아빠가 울었어요
그리고 나 역시 울었고

눈물이 떨어지네요
왜냐구요
당신이 내 곁을 떠났으니까

 


 

 

 

 

'통기타보컬' 카테고리의 다른 글

Try To Remember / The Brothers Four  (0) 2018.07.01
Blowing in the Wind / Peter Paul & Mary   (0) 2018.06.25
우리사랑 기억하겠네 / 허만성  (0) 2018.06.21
사랑과 평화 / 허만성  (0) 2018.06.21
The Rose / 허만성  (0) 2018.06.21