팝송

I Don't Know how To Love Him / Helen Reddy

설악산 2018. 9. 1. 10:12
728x90


 

 

 

I Don't Know how To Love Him / Helen Reddy

 

I don't Know how to love him

What to do how to move him

I've been changed yes really changed

In these past few days when I've seen myself

I seem like someone else

 

나는 그를 어떻게 사랑해야 할 지 모르겠어요

무엇을 해야하고, 어떻게 그의 마음을 움직일 수 있을지

 나는 변했어요, 예 정말 변했어요

요즘 몇일간 내가 내자신을 바라볼 때 꼭 다른 사람 같아요

 

I don't Know how to take this

I don't see why he moves me

He is a man he's just a man

And I've had so many men before

in very many ways 

He"s just one more

 

이 상황을 어떻게 감당해야 할 지 모르겠어요

그가 왜 내마음을 움직이는지 모르겠어요

그는 남자예요 그는 단지 남자예요

그리고 나는 이전에 여러 방면에서

여러 남자를 만났어요 그는 단지 한 명 더일 뿐이예요

 

Should I bring him down

Should I scream and shout

Should I speak of love

let my feelings out I never thought I'd come to this

What's it all about

 

그에게 상처를 주어야 할까요

소리를 지르고 언성을 높여야 할까요

내가 이렇게 되리라곤 생각하지도 못했어요

대체 어떻게 된 거죠

 

Don't you think it's rather funny

I should be in this position

I'm the one who's always been

so calm, so cool No lover's fool

Running every show

he scares me so

 

당신은 이것이 오히려 우습다고 생각지 않나요

내가 이런 처지에 있어야 하다니

나는 언제나 아주 조용하고 침착한 사람인데

연인 사이는 어리석은 것이 아니지요

모든 걸 다 보여 주면서

그는 나를 무척 놀라게 하는군요

 

I never thought I'd come to this

What's it all about

Yet if he said he loved me

I'd be lost, I'd be frightened

I couldn't cope just couldn't cope

I'd turn my head I'd back away

I wouldn't want to know

He scares me so

I want him so

I love him so

 

내가 이렇게 되리라곤 생각하지도 못했어요

대체 어떻게 된 거죠

만약에 그가 나를 사랑한다고 하면

나는 정신을 놓고 놀랄거예요

나는 대처할 수 없을 거예요

대처할 수 없을 거예요

나는 그저 돌아서서 가버릴 거예요

나는 알고 싶지 않아요

그는 나를 무척 놀라게 해요

나는 그를 무척 원하며 그를 매우 사랑해요


 






 

    

 

 

'팝송' 카테고리의 다른 글

Even Now / Nana Mouskouri  (0) 2018.09.09
Ob la di Ob la da / Anita Kerr Singers  (0) 2018.08.26
Let It Be Me / Anita Kerr Singers  (0) 2018.08.26
You needed me / Anita Kerr Singers  (0) 2018.08.26
Welcome To My World / Anita Kerr Singers  (0) 2018.08.26