팝송

Everything I Own / Cristy Lane

설악산 2018. 7. 24. 10:20
728x90



 

 

 

Everything I Own / Cristy Lane

 

 You sheltered me from harm.
 Kept me warm kept me warm
 You gave my life to me
 Set me free set me free
 The finest years I ever knew
 were all the years I had with you

 

 너는 나를 위험에서 보호해주었고
 나를 따뜻하게 했어 따뜻하게 했어
 너는 내 삶을 나에게 주었고 
 나를 자유케 했어 자유케 했어
 내 인생의 가장 좋았던 해는 
 너와 함께 했던 해들이었어


 I would give anything I own
 Give up me life, my heart my home
 I would give everything I own
 just to have you back again

 

나는 내가 가진 모든 걸 줄거야
내 삶 내 마음 내 집
나는 내가 가진 모든 걸 줄거야
너만 되찾을 수 있다면


You taught me how to love,
What its of what its of
You never said too much
but still you showed the way
and I knew from watching you
Nobody else could ever know
the part of me that can't let go

 

너는 나에게 사랑하는 법을 가르쳐주었어
그것이 무엇인지 그것이 무엇인지
너는 항상 많이 말하지 않았지만
그래도 넌 나에게 방법을 알려주었고
나는 너를 보면서 알 수 있었지
아무도 놓칠 수 없는 나의 부분을 알 수 없었지

 

I would give anything I own
Give up my life my heart my home
I would give everything I own
Just to have you back again

나는 내가 가진 모든 걸 줄거야
내 삶 내 마음 내 집
나는 내가 가진 모든 걸 줄거야
너만 되찾을 수 있다면


Is there someone you know
you're loving them so
but taking them all for granted
You may lose them one day
someone takes them away
and they don't hear the words

you long to say

 

     네가 알고 있는 누군가가 있니
     너는 그를 사랑하지만
     그걸 다 당연한 걸로 알고 있지
     너는 그들을 어느날 잃을지도 몰라
     누군가가 가져가지
     그리고 그들은 네가 그렇게 하고

     싶은 말을 못 들을거야 



      

 


 

 

 

'팝송' 카테고리의 다른 글

I Have A Dream / Cristy Lane  (0) 2018.07.24
Before The Next Teardrop Falls / Cristy Lane  (0) 2018.07.24
Amazing Grace / Cristy Lane  (0) 2018.07.24
Why Worry / Nana Mouskouri  (0) 2018.07.23
Che Sara / Ricchi e Poveri   (0) 2018.07.23