통기타보컬

Leaving On a Jet Plane / Bobby Bare

설악산 2018. 4. 1. 16:12
728x90




 

 

Leaving on a Jet Plane / Bobby Bare

 

All my bags are packed I'm ready to go
I'm standing here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin' it's early morn
The taxi's waiting he's blowin' his horn
Already I'm so lonesome I could cry

가방을 모두 꾸리고 떠날 준비가 되었어요
여기 당신 문 앞에서 망설이고 있어요
당신을 깨워 떠난다 말하기가 너무 싫습니다
하지만 동이 트고 있어요 이른 아침이에요
택시가 기다리고 있어요 경적을 울리고 있네요
벌써 나는 외로워져서 울 것만 같습니다

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
I'm leavin' on a jet plane
I don't know when I'll be back again
Oh babe I hate to go

그러니 내게 입맞추고 날 보고 웃어줘요
나를 기다릴 거라고 말해 주세요
보내지 않을 것처럼 꼭 잡아줘요
나는 제트 비행기를 타고 떠납니다
언제 돌아올지 나도 모르겠어요
오 그대여 난 정말 가고 싶지 않아요

There's so many times I've let you down
So many times I've played around
I tell you now they don't mean a thing
Every place I go I think of you
Every song I sing I sing for you
When I come back I'll wear your wedding ring

그대를 슬프게 한 적 너무 많았죠
그댈 두고 딴 사람을 만나기도 했어요
이제야 말하지만 그런 건 아무 것도 아니었어요
어딜 가든 난 당신을 생각해요
무슨 노랠 부르든 당신을 위한 노래에요
내가 돌아오면 당신의 결혼반지를 끼겠어요

Now the time has come to leave you
One more time let me kiss you
Then close your eyes I'll be on my way
Dream about the days to come
When I won't have to leave alone
About the times I won't have to say

이제 당신을 떠날 시간이 왔네요
한 번 더 입맞추게 해주세요
그리고 눈을 감아요 내가 떠날 수 있게
앞으로 올 날들을 생각해요
혼자 떠날 필요가 없는 그런 날을
작별의 말을 할 필요가 없는 그런 때를


  


 





'통기타보컬' 카테고리의 다른 글

너에게난 나에게넌 / 백미현  (0) 2018.04.02
어디쯤 가고 있을까 / 백미현  (0) 2018.04.02
Tears in heaven / Boyce Avenue  (0) 2018.03.29
Heaven / Boyce Avenue and Megan Nicole  (0) 2018.03.29
Sea of Heartbreak / Mary Ramsey  (0) 2018.03.29