통기타보컬

Hard To Say I'm Sorry / Solero

설악산 2018. 3. 16. 01:08
728x90



 

Hard To Say I'm Sorry / Solero

 Everybody needs a little time away,

 I Hold me now It's hard for me to say I'm sorry

 I just want you to stay

 

 누구나 좀 떨어져 있을 시간이 필요해요 

 서로 간에 그녀가 말했어요.
 비록 연인들이라도 서로 떨어져서 휴가가 필요해요라고
 날 잡아줘요 나는 미안하다는 말을 할수가 없어요. 

 그냥 있었으면 좋겠어요
 
 After all that we've been through

 I will make it up to you I promise to 
 And after all that's been said and done 
 You're just the part of me I can't let go 

 

 우리 사이에 모든 것이 끝난 뒤에는 

 난 보상하겠어요 약속해요
 모두 다 이야기하고 모두 다 정리한 뒤에는
 당신은 나의 일부에요 나는 보낼 수 없어요

 

 Couldn't stand to be kept away

 just for the day from your body 
 Wouldn't wanna be swept away far away

 from the one that I love 
 Hold me now It's hard for me to say I'm sorry

 I just want you to know 
 Hold me now I really want to tell you I'm sorry

 I could never let you go 

 

 나는 당신을 보내고 단 하루도 지낼 수 없어요
 모두 다 정리하고 싶지 않아요

 내가 사랑하는 사람을 멀리 떠나고 싶지 않아요.
 나를 잡아줘요. 나는 미안하다는 말을 할수가 없어요

 나는 결코 보낼 수 없어요


 After all that we've been through

 I will make it up to you I promise to 
 And after all that's been said and done 
 You're just the part of me I can't let go

 

 우리 사이에 모든 것이 끝난 뒤에는 

 난 보상하겠어요 약속해요
 모두 다 이야기하고 모두 다 정리한 뒤에는.
 당신은 나의 일부에요, 난 보낼 수 없어요.

 

After all that we've been through,

I will make it up to you I promise to 
You're gonna be the lucky one

 

  우리 사이에 모든 것이 끝난 뒤에는 

  난 보상하겠어요 약속해요
  당신은 행운아가 될 거에요 

  

    

 

 

 


'통기타보컬' 카테고리의 다른 글

More Than Words / Joseph Vincent  (0) 2018.03.17
Holiday / Aris and Kate  (0) 2018.03.17
Imagine / Arianna  (0) 2018.03.10
Living next door to Alice / Stoney broke & Emma Varley  (0) 2018.03.10
그리운 사람끼리 / 뚜아에무아  (0) 2018.03.08