음악동영상

Every Breath You Take / The Police

설악산 2011. 6. 26. 05:57
728x90

 


 

Every Breath You Take / The Police 

Every breath you take Every move you make
당신의 모든 숨결마다 당신의 행동 하나하나를

Every bond you break Every step you take
당신이 무너트리는 약속 당신의 걸음걸이 하나 하나를

I'll be watching you
나는 지켜 볼 것입니다

Every single day Every word you say
날이면 날마다 당신의 말 하나 하나를

Every game you play Every night you stay
당신이 즐기는 게임마다 나는 지켜볼 것입니다

I'll be watching you
나는 지켜볼 것입니다

Oh can't you see You belong to me
오  당신은 모르시나요 나에겐 그대 뿐이라는 것을

My poor heart aches With every step you take
당신의 걸음걸이마다 짓밟히는 나의 약하고 상처받은 마음을

Every move you make Every vow you break
당신의 움직임 하나 하나를 당신이 깨어버린 언약

Every smile you fake Every claim you stake
당신의 거짓된 미소 당신이 주장하는 모든 것들을

I'll be watching you
나는 지켜볼 것입니다

Since you've gone I been lost without a trace
당신이 가버린 이후로 나는 당신을 흔적도 없이 잃어버렸어요

I dream at night I can only see your face
매일 밤 꿈속에는 당신의 얼굴 뿐이랍니다

I look around but it's you I can't replace
사방을 둘러보아도 당신의 자리를 메울 수는 없답니다

I feel so cold and I long for your embrace
나는 당신의 포옹을 필요로 해요

I keep crying baby, baby, please
그대여 그래서 나는 울고 또 운답니다

Every move you make Every step you take
당신의 움직임 하나 하나를 당신의 걸음걸이 하나 하나를

I'll be watching you
나는 지켜 볼 것입니다

 

 


 

'음악동영상' 카테고리의 다른 글

해바라기 / 박상민  (0) 2011.07.01
I Have A Dream / ABBA  (0) 2011.06.27
I Was Born To Love You / Queen  (0) 2011.06.23
Queen Of Hearts / Juice Newton  (0) 2011.06.23
I Just Died In Your Arms / Cutting Crew   (0) 2011.06.22