팝송

Tonight She Comes / The Cars

설악산 2018. 7. 31. 20:41
728x90

 

 

 

Tonight She Comes / The Cars

 

I know tonight she comes
she's takin' a swipe at fun
she gives me a reason
for sighting my sights

 

나는 오늘밤 그녀가 오는것을 알아요

그녀는 흥미로움을 가지고 있다

나는 서로 만날 충분한 이유가 있다


well I know tonight she comes
she jangles me up
she does it with ease
and sometimes she passes through me
just like a breeze
she gives me a reason
for feelin' all right

 

오늘밤 그녀가 온다

그녀는 나를 극도로 흥분케 한다

아주 쉽게

때로는 부드러운 바람처럼

나를 지나친다

그녀는든것이 옳다고 느낄

충분한 이유를 나에게 준다


oh well
know tonight I know tonight

I know tonight
know tonight I know tonight
I know tonight
know tonight I know tonight
she comes

 

오늘밤 나는 안다

그녀가 온다는것을


and I know she's gonna do it to me
one more time one more time
I know she's gonna stay implanted
in my mind
why does she keep me hanging on the line oh
why does she keep me hanging on the line

 

그녀는 한번 더 그렇게 할것을

나는 알고 있다

그녀는 나의 마음속

깊숙이 머물 것으로 나는 안다

그녀는 왜 나를 계속 그녀에게

매달리게 하는가

ah yeah, I know she's gonna do it to me
one more time one more time
I know she's gonna stay implanted
in my mind
oh why does she keep me hanging on the line oh yeah
why does she keep me hanging on the line

 

    그녀는 한번더 그렇게 할것을

     나는 알고 있다

     그녀는 나의 마음속

     깊숙이 머물 것으로 나는 안다

     그녀는 왜 나를 계속 그녀에게

     매달리게 하는가

 


I know the way she feels
and all of the hearts that she steals
she tells me it's easy
when you do it right
oh well ell I know tonight she comes
I know tonight she comes
she tells me it's easy
when you do it right

 

나는 그녀가 느끼는것을

알고 있다

그녀가 훔치는 모든마음을

알고 있다

오늘밤 그녀가 온다

그녀는 당신이 옳바르게 할때

그것은 쉽다는것을

나에게 말한다


know tonight I know tonight I know tonight
know tonight I know tonight I know tonight
know tonight I know tonight she comes
she comes
I know tonight oh yeah
know tonight I know tonight
I know tonight) well I know tonight
know tonight I know tonight
tonight she comes

 

나는 알고 있다

오늘밤 그녀가 온다는것을

 

'팝송' 카테고리의 다른 글

I'll Miss You / Amanda Lear  (0) 2018.07.31
Tequila Sunrise / Alan Jackson  (0) 2018.07.31
Casablanca / Bertie Higgins  (0) 2018.07.31
I'm In Love For The Very First Time / Maywood  (0) 2018.07.31
Eden Is A Magic World / Oliver Toussaint  (0) 2018.07.31